Rapoarte de evaluare a legii 544/2001

Accesul la informațiile de interes public

Raportul privind implementarea Legii 544/2001 privind Accesul la informațiile de interes public cuprinde cel puţin următoarele elemente:

  • numărul total de solicitări de informaţii de interes publi
  • numărul total de solicitări, departajat pe domenii de interes
  • numărul de solicitări rezolvate favorabil
  • numărul de solicitări respinse, defalcat în funcţie de motivaţia respingerii (informaţii exceptate de la acces, inexistente etc.)
  • numărul de solicitări adresate
  • numărul de solicitări adresate de persoane fizice
  • numărul de solicitări adresate de persoane juridice
  • numărul de reclamaţii
  • numărul de plângeri în instanţă
  • costurile totale ale compartimentului de informare şi relaţii publice
  • sumele totale încasate pentru serviciile de copiere a informaţiilor de interes public solicitate
  • numărul estimativ de vizitatori ai punctului de informare-documentare
  • numărul de răspunsuri defalcat pe termene de răspuns
  • informaţiile solicitate identificate ca fiind exceptate de la accesul liber la informaţie
  • măsurile luate pentru îmbunătăţirea activităţii

Rapoarte:

2001-pe-anul-2016

2001-pe-anul-2017

2001-pe-anul-2018

2001-pe-anul-2019

2001-pe-anul-2020

2001-pe-anul-2021

2001-pe-anul-2023

2001-pe-anul-2024

Formular tip cerere de informatii de interes public:

Formular-tip-cerere-de-informații-de-interes-public

Numele funcționarului public responsabil cu implememntarea Legii 544/2001
– Tantau Sorina Liliana

Modalitate de contestare a deciziei si formularele aferente pentru reclamatie administrativa (refuz si netrimitere in termen legal):

Reclamatie-administrativa-2

Reclamatie-administrativa-1

Raspuns-la-reclamatie

Scrisoare-de-raspuns-la-cerere