BIROU FOND FUNCIAR ȘI REGISTRU AGRICOL
Tel: 0264-265.101, int.2
Email: fondfunciar@floresticluj.ro
Program cu publicul:
Marti:
08.30-16.00;
Joi:
08.30-18.00
FOND FUNCIAR
Șef Birou: IUORAȘ REMUS ADRIAN 0754-241.446
Inspector: ALBERT IMRE OTTO 0732-900.851
Inspector: MAN IOANA SABINA 0754-241.442
Inspector: UJOC VALENTINA LUCICA – 0729-980-878
REGISTRU AGRICOL
Inspector: VEDE ELENA CRISTINA 0755-015.992
Inspector: BORBELY MARIA 0734-778.263
DOCUMENTE NECESARE
FOND FUNCIAR
Documente necesare pentru:
1. Adeverință intravilan – cerere, copie CF, copie carte de identitate (sau CUI în cazul persoanelor juridice);
2. Viză plan de încadrare în zonă – cerere, copie după titlul de proprietate, plan de încadrare în zonă cu inventar de coordonate semnat de proprietari, copie carte de identitate (sau CUI), taxa 20 lei/plan;
3. Eliberare plan parcelar – cerere, copie după titlul de proprietate, copie carte de identitate, taxa 20 lei/plan;
4. Adeverință vânzare teren extravilan (conform Legii 17/2014) – cerere (tip), ofertă de vânzare (tip), extras CF mai nou de 30 de zile, plan de încadrare în zonă cu inventar de coordonate, copie carte identitate proprietari, certificat de atestare fiscală valabil, alte documente dacă este cazul.
REGISTRU AGRICOL
Documente necesare pentru:
1. Înregistrare imobil (apartament, casă, teren) sau modificare în registrul agricol – cerere (tip), 2 copii CF/ contract de vânzare-cumpărare/sentință/titlu de proprietate/certificat de moștenitor, copie carte identitate proprietari;
2. Adeverințe diverse – cerere (tip), copie carte de identitate;