Aici găsiți un set de întrebări frecvente. În cazul în care nu găsiți raspunsul la întrebarea căutată, puteți adresa întrebarea personalului din cadrul primăriei. prin intermediul paginii CONTACT.
Fond Funciar si Registrul Agricol (click aici)
Direcția Economica – Taxe si Impozite (Click aici)
Cultură (Click aici)
Asistență Socială și Medicină Școlară (Click aici)
ANL (Click aici)
Acte necesare pentru eliberarea actului de identitate (Click aici)
Obținerea CERTIFICATULUI DE URBANISM:
- plan de încadrare în zonă
- plan de situație
- ridicare topo vizată de Oficiul Județean de Cadastru
- memoriu tehnic
- chitanța care dovedește plata taxei de Certificat de Urbanism
- cerere tip
Obținerea AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUCȚIE:
- proiect pentru Autorizație de Construcție, faza P.A.C.
- avize și studii de specialitate
- memoriu tehnic și planșe desenate
- act de proprietate
- cerere tip
- chitanța care dovedește plata taxei pentru Autorizație de Construcție
Schimbarea numelui pe cale administrativă (Click aici)
Înregistrare naștere (Click aici)
Înregistrare deces (Click aici)
Înregistrare căsătorie (Click aici)
Transcriere în registrele Române a actelor de naștere străine (Click aici)
Transcriere în registrele Române a actelor de căsătorie străine (Click aici)
Transcriere în registrele Române a actelor de deces străine (Click aici)