Depunere declaratii fiscale pentru salubrizare - salubritate@floresticluj.ro
2017-03-15 15:02:57

DEPUNERE DECLARAȚII FISCALE PRIVIND STABILIREA TAXEI SPECIALE DE SALUBRIZARE

 

Dragi floreșteni,

Având în vedere noile reglementări privind serviciul de salubritate, invit toate persoanele fizice și juridice ce au domiciliul respectiv sediul (sau punct de lucru) pe raza comunei Florești la depunerea Declarațiilor fiscale privind stabilirea taxei speciale de salubrizare în cazul contribuabililor persoane fizice. Termenul limită este de 3 aprilie.
DECLARAȚIILE fiscale privind stabilirea taxei speciale de salubrizare în cazul contribuabililor persoane fizice (Anexa 1 sau 2 a Regulamentului de stabilire și aplicare a taxei speciale de salubrizare - act aprobat prin HCL 21/2017) se găsesc la sediul Primăriei Florești (parter, Registratură) sau se pot descărca de pe site-ul Primăriei Florești (www.floresticluj.ro).

DEPUNEREA DECLARAȚIILOR se poate realiza fie personal la sediul Primăriei Florești, fie via e-mail pe adresa salubritate@floresticluj.ro, fiind nevoie și de o copie după actul de identitate, respectiv Certificat Înregistrare la persoanele juridice.

 

PLATA servciului se pote efectua CU NUMERAR, la caseria Primăriei Florești, PRIN ORDIN DE PLATĂ sau MANDAT POȘTAL, ONLINE via ghiseul.ro

În numerar la ghișeul Direcției Economice, Birou Taxe și Impozite, Caserie al comunei Floresti situat pe strada Avram Iancu, nr. 170, localitatea Florești.


Mandate poștale și ordine de plată - beneficiar Comuna Florești, CUI: 4485391, IBAN: RO07TREZ21621360206XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Cluj-Napoca.

 

Plata on line - prin intermediul paginii web www.ghiseul.ro:
• Plata fără autentificare - se alege opțiunea „Plata fara autentificare"
• Plata cu autentificare - se alege opțiunea „Plati cu autentificare" în cazul în care se deține un cont de acces pentru

 

Sistemul Național Electronic de Plată online cu cardul bancar, prin aceasta modalitate se pot plati numai impozite și taxe existente la rolul nominal unic al contribuabilului.


Taxa specială se datorează începând cu data de 10 februarie 2017 pe o perioadă de până la 90 de zile. Perioadă în care se suspendă contractele dintre contribuabilii persoane fizice și juridice și S.C. Quatro Eco Salub S.R.L. .
Cuantumul taxei este de 6,5 lei / lună / persoană pentru persoanele fizice, respectiv 60 lei / mc / lună pentru persoanele juridice.

 

Legat de persoanele juridice care activează în spații în chirie ESTE NECESARĂ DECLARAREA DE CĂTRE PROPRIETARUL SPAȚIULUI ȘI NU DE CĂTRE CHIRIAȘUL PERSOANĂ JURIDICĂ.

 

Legat de persoanele fizice care locuiesc în chirie, la fel, ESTE NECESARĂ DECLARAREA DE CĂTRE PROPRIETARUL SPAȚIULUI ȘI NU DE CĂTRE CHIRIAȘ.

(REGULAMENTUL DE STABILIRE ȘI APLICARE A TAXEI SPECIALE DE SALUBRIZARE - Art. 7. Pentru imobilele proprietate a persoanelor fizice care sunt date în chirie, comodat, sau în altă formă, altor persoane fizice, juridice, obligaţia declarării revine proprietarului. / Art. 8. Pentru imobilele proprietate a persoanelor juridice care sunt date în chirie, comodat, sau în altă formă, altor persoane fizice, juridice, obligaţia declarării revine proprietarului.)

 

Vă reamintesc că la începutul lunii trecute, la solicitarea Primăriei Florești, Adunarea Generală a Asociaților din ADI Gelu Voievod, entitatea care în 2009 a delagat serviciul de salubritate pe patru comune către SC Quatro Eco Salub, a decis cu unanimitate suspendarea acestui contract pe o perioadă de maxim 90 de zile, pe raza UAT Florești. Motivele le cunoaștem cu toții, fostul operator fiind efectiv incapabil a-și respecta programul de ridicare asumat prin contract, care ajunsese de la 2 ridicări pe săptămână la una pe lună. După suspendare, am demarat o procedură specială de achiziție conform legislației în vigoare și am semnat un contract cu un alt operator, SC StrictPrest SRL. Rezultatul a fost imediat: Floreștiul a fost curățat de deșeuri în 3 zile, iar de atunci ritmul de ridicare este constant, de 2-3 ori pe săptămână. De asemenea, foarte important, prețul a scăzut cu 20%, ajungând la 6,5 lei la persoane fizice, respectiv 60 lei /mc la persoane juridice. De atunci am solicitat către Quatro Eco Salub, printre altele, un business plan, raport de activitate pe anii trecuți, o justificare tehnico-economică a solicitării de majorare tarif, etc. De asemenea, prin votul Consiliului Local, s-a demarat un audit la firma unde acționar e însuși Consiliul Local Florești. În funcție de răspunsuri se vor realiza pașii următori: reziliere contract, demarare licitație pentru operator, reluare contract cu firma anterioară, o nouă suspendare. Singurul interes al administrației publice locale floreștene este ca Floreștiul să fie curat. Și, iată, se poate, chiar și la un preț mai mic.

 

Cu drag,
Primar Horia Petru ȘULEA

 

 

 

 

 

 

PENTRU A VENI IN INTAMPINAREA FLORESTENILOR INCEPAND DE LUNI 20 MARTIE PANA PE LUNI 3 APRILIE, PROGRAMUL CASERIEI, AL REGISTRATURII SI AL DEP. FINANCIAR CONTABIL VA FI PRELUNGIT ZILNIC PANA LA ORA 18.00.

 

Fișiere atașate

Înapoi


Plateste taxele si impozitele prin serviciul www.ghiseul.ro

Chestionare

Ce părere aveți de noul site?

Foarte frumos

Nu imi place

Voteaza

Galerie Foto Galerie Video Carte de oaspeți

Cont GHISEUL.RO

Pentru autentificarea initiala in contul ghiseul.ro, va rugam sa completati formularul atasat AICI si sa-l trimiteti la adresa de email: plationline@floresticluj.ro

 

Floreștiul ecumenic

 

Floreștiul ecumenic

Newsletter

OK